Màster en
Guia AMI Montessori de
6 a 12 anys

Reconegut per l'Associació Montessori Internacional (AMI)

4a Edició

Direcció

• Dani Cañigueral Viñals

És Doctor en Innovació i Intervenció Educatives per la Universitat de Vic (Barcelona), investigador sobre la Història de l'Educació i formador de l'Associació Montessori Internacional de guies Montessori per a l'edat de 6 a 12 anys. Té formació en educació inclusiva per la Universitat de Vic i té el grau en Educació Primària per la Universitat de Girona. Ha dedicat la major part de la seva vida professional a fer de mestre per a nenes i nens de 6 a 12 anys. La majoria d'aquests anys de docència els ha fet a l'Escola Montessori Palau de Girona on a més ha fet tasques en la coordinació, innovació amb l'equip docent i formació de pares. Té el diploma AMI de guia Montessori per a les edats de 3 a 6 anys i de 6 a 12 anys. També té el certificat de Montessori i la tercera edat. Ha participat com a ponent en congressos Montessori, en tertúlies educatives i en debats al voltant de l'educació. En els darrers anys s'ha dedicat a organitzar i a participar en cursos i assessories sobre l'educació Montessori I la seva aplicació a les escoles. Té diferents articles sobre la història de l'Educació i Montessori en diverses publicacions especialitzades. Actualment, es dedica a l'assessorament d'escoles Montessori, a la investigació històrica i a dirigir màsters universitaris de formació per a guies Montessori AMI.

• Dani Cañigueral Viñals

Veure currículum a l'apartat Direcció.

• Aleksander Modekin

Treballa com a mestre d'Educació Primària a l'escola Semitsvetik Montessori, Dolgoprudny, districte de Moscou, Rússia. És llicenciat en Dret i va obtenir un diploma addicional en Educació. En 2017 es va graduar en el Centre Internacional de Recerca i Formació Montessori Palau (MIRTC), on va fer un curs de capacitació d'Educació Primària de AMI. El Sr. Modekin ha donat diverses ponències i presentat diversos tallers en diferents conferències educatives a Rússia. A més, actualment participa en un projecte de recerca educativa i és estudiant de postgrau. Aquest serà el quart curs AMI en el que col·labora com a docent.

• Gladis Routier Cañigueral

Mestra d’educació primària al Montessori Palau Girona des del 2008. Llicenciada en Educació Primària per la Universitat de Barcelona i Màster Interuniversitari en Joventut i Societat. Va obtenir el Diploma AMI d’Educació Primària (6-12 anys) al Centro Internazionale Studi Montessoriani de Bèrgam (Itàlia). Va participar en un curs AMI d’ampliació en educació artística a Bèrgam. Ha participat com a auxiliar en cursos AMI de formació Montessori de Girona.

• Diana Vargas

Entrenadora AMI de 3 a 6 anys i guia Montessori de 3 a 6 anys i de 6 a 12 anys.

*La direcció es reserva el dret de modificar l'equip docent, si fos necessari, per garantir el nivell de qualitat i categoria professional.