Màster en
Guia AMI Montessori de
6 a 12 anys

Reconegut per l'Associació Montessori Internacional (AMI)

4a Edició
Codi: 230054
Tipologia: Màster de Formació Permanent
Idioma: espanyol, anglès i rus
Data d'inici: 19/08/2024
Data darrera sessió presencial: 13/02/2026
Data de finalització: 13/02/2026
90 ECTS / 569 hores
( presencials: 297 / videoconferència: 272) + treball autònom en funció dels ECTS
Horari:

consulta el Calendari per a les dates i els horaris de les sessions presencials i de les videoconferències.

Possibilitat d’assistir a les sessions presencials per videoconferència: No
Gravació de classes: No
Lloc de realització: Montessori Palau International Research and Training Center, MIRTC
Places: 40

Pràctiques externes

En les pràctiques externes es contemplen dues modalitats: les observacions de nens i ambients Montessori i les pràctiques com a guia Montessori. Durant el curs escolar 2024-2025, després del primer estiu del curs, els estudiants completen tres setmanes d'observacions de nens i ambients Montessori en un col·legi d'Educació Primària, sota la supervisió d'un Guia Montessori certificat per AMI. Les observacions permeten als estudiants continuar amb els seus estudis en una aula...

A qui s'adreça

El màster està especialment dirigit a professors, pedagogs, psicòlegs i professionals de l’educació que vulguin obtenir el Diploma AMI per ser guies Montessori en un ambient de 6 a 12 anys. No obstant, també està obert a qualsevol persona de qualsevol àmbit que vulgui conèixer a fons la proposta Montessori per nens de 6 a 12 anys.

Requisits d'admissió

Titulació universitària vinculada a Ciències de l’Educació, Pedagogia, Psicologia o altres titulacions universitàries relacionades. També es pot accedir al màster disposant d’altres titulacions universitàries depenent de cada situació personal. Si no se disposa de titulació universitària i per qüestions professionals o personals es volgués accedir al màster existeix la possibilitat que es pugui obtenir igualment el diploma AMI de guia Montessori de 6 a 12 però que enlloc del màster es disposi d’un certificat d’assistència de la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Aquest màster exigeix molt treball i capacitació a nivell universitari i per això en el procés d’inscripció es demanen referències, una exposició de motivacions i una entrevista personal amb el director del màster per aclarir dubtes.

L’objectiu principal del màster és:

• Capacitar-se a nivell conceptual, emocional i tècnic per guiar l’auto desenvolupament dels nens en un ambient Montessori de 6 a 12 anys.

Això comporta:

• Conèixer a fons la psicologia evolutiva dels nens segons la teoria de la Dra. María Montessori que concorda amb els descobriments científics més recents.
  • Conèixer a fons la proposta Montessori per ajudar a l’auto desenvolupament del nen i alhora ajudar a la millora de la societat. Preparar-se a nivell personal i emocional para observar al nen i aproximar-s’hi de forma respectuosa amb seu propi desenvolupament.
  • Entendre i registrar les propostes didàctiques i metodològiques en totes les àrees del coneixement de forma interdisciplinària. Conèixer a fons els materials i l’ambient preparat de 6 a 12 anys.
  • Saber presentar adequadament materials i històries de las diferents àrees del currículum.
  • Conèixer les eines organitzatives i tècniques necessàries para dirigir un ambient Montessori de 6 a 12 anys.

Sortides professionals

• Guia d’una aula Montessori d’Educació Primària. A Espanya s’ha de tenir a més la titulació de professor per fer de mestre en una escola.
  • Reconeixement de capacitació professional per ser professor en educació de 6 a 12 en escoles Montessori de molts llocs del món.
  • Gestió i assessoria en projectes educatius en qualsevol tipus d’empresa relacionada amb l’educació.

Informació relacionada

Lectures requerides

En el següent enllaç trobareu les lectures requerides per al correcte seguiment del curs: Lectures requerides

Idioma

És un curs internacional ofert en tres llengües oficials: espanyol, anglès i rus. Les classes s’imparteixen en espanyol, amb traducció simultània en anglès i rus (sempre que s’arribi al mínim d’alumnes previst per a cada d’idioma. L’organització es reserva el dret d’anul·lar alguna de les tres opcions de llengua si no s’arriba a un mínim d’alumnes). Hi haurà les adaptacions curriculars necessàries a nivell de llengua i cultura i es disposarà dels materials en els tres idiomes en l’ambient preparat per a les pràctiques i els exàmens.

En funció de la demanda, es pot estudiar implementar altres idiomes. Els requisits del curs permeten entregar els àlbums i els materials i fer els exàmens en els tres idiomes oficials. Existeix la possibilitat de presentar els àlbums també en altres idiomes com l’aprovació prèvia del director de Formació i segons la disponibilitat de traductors.

Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Preu:

Veure descomptes

Sessions informatives

05/07/2024 a les 18:00 h
Sesión en Español - ONLINE por videoconferencia con el programa ZOOM haciendo clic aquí
Confirmar assistència
05/07/2024 a les 19:00 h
Sesión en Inglés - ONLINE por videoconferencia con el programa ZOOM haciendo clic aquí
Confirmar assistència